Prodejce sportovní výživy DAFIT má vlastní e-shop

Společnost DAFIT s. r. o. ukončila spolupráci s webem Ronnie.cz a od konce minulého roku působí jako samostatná značka. Díky vlastním skladům, propracované logistice, kompletnímu zázemí a širokému sortimentu je DAFIT největším prodejcem sportovní výživy, potravinových doplňků a fitness produktů v České republice.

Firma DAFIT působí v České republice již 20 let a za tu dobu se stala největším specializovaným obchodem v oblasti fitness a potravinových doplňků se širokou sítí maloobchodních prodejen. Všechny produkty, které mohli zákazníci dříve nakupovat on-line jen přes Ronnie, nyní mohou nově nakupovat přímo, protože firma DAFIT na konci roku 2020 začala všech více než 80.000 výrobků nabízet prostřednictvím vlastního, zcela nového e-shopu. DAFIT navíc jako jediný e-shop na českém trhu disponuje kompletním sortimentem oblíbené značky EXTRIFIT, který zákazníkům běžně dodává do 24 hodin po objednání.

„S majitelem Ronnie jsme se názorově neshodli na dalším rozvoji byznysu, a proto nastal čas jít dál svou vlastní cestou. Pro nás a naše zákazníky znamená vynechání prostředníka nejen zjednodušení komunikace a přímou cestu k produktům skrze nový e-shop, ale hlavně možnost nabídnout špičkový zákaznický servis,“ vysvětluje David Ouředníček, zakladatel firmy DAFIT.

Díky hladkému přechodu na nový e-shop mohl sortiment zboží zůstat přesně takový, na jaký byli zákazníci zvyklí. Od prosincového spuštění e-shopu jej DAFIT dokonce výrazně rozšířil. Všech osm maloobchodních prodejen, které nyní hrdě nesou jméno DAFIT.cz, zůstalo na dosavadních adresách a zákazníky tam obslouží profesionální a ochotný tým zaměstnanců. O tom, že to DAFIT s příkladným zákaznickým servisem myslí vážně, svědčí i fakt, že po celou dobu covidových omezení slouží všechny maloobchodní pobočky i samotná centrála firmy v Praze-Kunraticích jako výdejny e-shopu.

„DAFIT není jen firma a značka, DAFIT je společenství lidí, které 20 let spojuje zaujetí pro fitness, rozumný životní styl a radost z pohybu. Pomáháme ostatním zorientovat se v džungli fitness světa. Zákazník je pro nás parťákem, přirozeným spojencem a my mu chceme být k užitku. Proto posloucháme, co říká a děláme vše pro to, abychom mu vyhověli. Věříme v poctivost a loajalitu, svou práci bereme vážně a život s úsměvem. A abychom ocenili neutuchající podporu našich zákazníků, vytvořili jsme pro ně mimořádný věrnostní program, kde po jednoduché registraci získají výjimečné slevy na oblíbené produkty,“ doplňuje David Ouředníček.

You may also like...