GLS spouští ekologickou kampaň s cílem motivovat lidi k pravidelnému pohybu i většímu využívání výdejních míst

Výdejní místa přepravců jsou mezi lidmi čím dál populárnější. Z loňského průzkumu společnosti GLS vyplývá, že je aktivně využívá již každý třetí Čech. Balíkový přepravce GLS chce tento udržitelný způsob přepravy balíků ještě více podpořit, a proto připravil jarní ekologickou kampaň. Stačí, když si v období od 6. března do 27. dubna 2023 zákazníci vyzvednou balík na výdejním místě GLS a následně jeho číslo zaregistrují do slosování o zajímavé ceny. Když se navíc zúčastní i tradiční Květnové výzvy Do práce na kole, mohou vyhrát koloběžku v hodnotě 11 tisíc Kč od značky Yedoo. Cílem kampaně je také motivace lidí k pravidelnějšímu pohybu.

Balíkový přepravce GLS spouští novou kampaň, která má za cíl motivovat lidi k většímu využívání udržitelnějšího způsobu přepravy balíků, a to doručování do výdejních míst GLS Parcel Shop, výdejních boxů Parcel Box i do partnerské sítě AlzaBoxů. Chce tak zároveň podpořit lidi k častějšímu cestování pěšky, na kole či koloběžce.

„Rádi bychom touto kampaní připomněli lidem, že díky doručení do výdejního místa GLS se nejenže nemusí časově vázat na kurýry, ale také přispějí k redukci emisí. Nemluvě o tom, že pokud si pro balíček dojdou pěšky nebo na kole, udělají něco navíc i pro své zdraví. Z toho důvodu jsme se rozhodli zapojit do kampaně také spolek AutoMat, pořadatele výzvy Do práce na kole, kterou podporujeme z pozice generálního partnera již od roku 2016,“ vysvětluje Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.

Právě výzva Do práce na kole, jejíž 13. ročník se bude konat letos v květnu, motivuje lidi k pravidelnému pohybu a pomáhá k udržitelnější dopravě.

„Společnost GLS je již sedm let partnerem Květnové výzvy Do práce na kole, zaměstnanci GLS se každý rok do aktivní mobility zapojují. Obliba Květnové výzvy a mikromobility v Česku stále roste. Rádi bychom letos překonali loňský rekord – 24 700 účastníků a účastnic. Doprava na poslední míli je v logistice velkým tématem a jsme rádi, že kampaň může pomoci motivovat více lidí, aby šetřili emise a volili si vyzvedávání zásilek na výdejních místech. Pěšky, na kole nebo třeba s cargo kolem, které jsou u nás stále častější,“ říká Dominika Lenthárová, koordinátorka výzvy Do práce na kole.

V rámci kampaně si přepravce připravil soutěž pro veřejnost o sadu 70 cen v celkové hodnotě více než 100.000 Kč. „Nejen, že jsme dlouholetým zákazníkem GLS, ale zároveň každoročně podporujeme výzvu Do práce na kole. Když jsme se tedy dozvěděli o tematické soutěži, velmi rádi jsme nabídli naše koloběžky jako hlavní ceny. Chceme lidi motivovat k častějšímu využívání bezmotorové dopravy, ať už do práce nebo jen k vyřizování povinností po městě či schůzek s přáteli, k čemuž se právě koloběžky skvěle hodí,“ komentuje Dan Pilát, generální manažer firmy Yedoo.

Vyzvedněte si balík na výdejním místě GLS a vyhrajte koloběžku

Pro zapojení do soutěže je potřeba objednat si zásilku do jednoho z výdejních míst GLS a následně si ji tam i vyzvednout. Na webové stránce soutez.gls-czech.com lze pak snadno zaregistrovat číslo balíku do slosování o ceny. Každý týden se losuje o deset cen, mezi kterými je speciální výhra pro účastníky výzvy Do práce na kole. Ti mohou vyhrát koloběžku Yedoo S2620 v hodnotě 11 tisíc Kč. Další soutěžící hrají o koloběžku Yedoo Four a další ceny, mezi které patří například poukazy do e-shopu Bikero.cz v hodnotě 2 tisíce Kč a cyklistické doplňky. Vítězové budou vyhlášeni každý pátek na webu a Facebooku GLS.

Zdroj foto: GLS

You may also like...