Charitativní aukční lahve Pilsner Urquell | Editorial

Tak jako každý rok, i letos představil plzeňský pivovar sérii 10 charitativních aukčních lahví Pilsner Urquell, ze kterých celý výtěžek poputuje na konto neziskové organizace Centrum Paraple.

Těchto 10 skvostných designových lahví vznikalo pod taktovkou velmi úspěšné české designérky Lucie Koldové v janštejnské sklárně, která patří do skupiny Janštejn Glass Groupa pyšní se více než dvousetletou historií rukodělné výroby skla.

Je to 10 lahví, jež opět udělají lehčí život lidem, kteří si naši podporu opravdu zaslouží, 10 nádherných lahví inspirovaných ženskou tajemností, za nimiž stojí nejen kreativní dílo designérky, ale také těžká práce sklářů a příběh, který se psal po dobu 5 měsíců, kdy každá láhev vznikala.

Poslechněte si rozhovor s designérkou Lucií Koldovou přímo v janštejnské sklárně:

Lucie Koldová – designérka jubilejní aukční lahve Pilsner Urquell

Letošní jubilejní charitativní aukční láhev Pilsner Urquell

Letos je tato aukční láhev navíc jubilejní. Už 10 let totiž pomáhá tento předvánoční projekt Pilsner Urquell lidem s poškozením míchy a jejich rodinám. Odstartoval tehdy v rámci výroby zlatavého moku v největším českém pivovaru a za dobu jeho existence se vybralo už více jak 13,5 milionu korun, jež doputovaly na konto nadace Centra Paraple.

Aukční lahev Pilsner Urquell je tentokrát „ve znamení žen“ a tak trochu připomíná flakon dámského parfému… Výjimečnost této lahve je i v tom, že je „přikrytá skleněnou košilkou“, jež má dokonce tři barvené odstíny. Každá láhev má i svoji ambasadorku z řad jedinečných a úspěšných žen.

Aukční láhev nejenže pomáhá, ale navíc udělá radost i budoucímu dražiteli, který si může tento výjimečný zlatavý mok vychutnávat v jedinečném designovém pojetí. 

Zajímavosti ohledně vzniku a výroby

Prozradíme, že aukčních lahví je ve skutečnosti 11, jedna totiž vždy zůstává v plzeňském pivovarském muzeu, abychom mohli tento skvost obdivovat i po samotné dražbě, kdy se lahve doslova „rozutečou“ po celé republice.

Láhev vznikala skoro půl roku – od návrhu až po její finální výrobu. Při samotné výrobě prošla rukama až 13 lidí, než spatřila světlo světa. Vyrobeno bylo dokonce 16 verzí, než se podařilo odladit tu finální. A tento dokonalý skvost vznikl, jak jsme již výše zmínili, v české Sklárně Janštejn, která je ve světě známá svou rukodělnou výrobou uměleckých objektů, ale i dokonalými osvětlovacími tělesy nejen z recyklovatelného skla.

Poslechněte si rozhovor s majitelem Sklárny Janštejn Janem Rabellem přímo ve sklárně:

Jan Rabell – majitel Sklárny Janštejn

Dražba charitativní aukční lahve Pilsner Urquell

Na dobrou věc může přispět každý z nás, stačí se jen zapojit do samotné dražby aukčních lahví, jež se bude konat online ve čtvrtek 9. prosince na Mall TV. Přihodit ten správný obnos a vychutnat si později zlatavý mok, a to v jedinečném designu inspirovaném ženami.

Na rovinu, kdo z nás by doma nechtěl mít nádhernou láhev, navíc plnou „pravého zlata“…

Mikolášek Ivo – šéfredaktor HMG

You may also like...